Blogg.ses startsida!!



Oj vad härligt, blogg.se har lagt till mitt senaste illustrationsinlägg på deras startsida! Så himla kul!!
Tack snälla alla er som kommenterat mina saker, här hade man uppfattningen att om man stack ut näsan i bloggvärlden skulle man få ta en hel del skit, men ni har ju varit fantastiskt snälla!!


Det är några som ställt frågan om mina Illustrationer går att köpa, och de gör de så klart. Är man intresserad av en illustration är det bara att maila mig på [email protected] och berätta vilken man är intresserad av och i vilket format. Ni kommer då att få ett svar med leveranstid och liknande information.  Här nedan kommer prislistan;


Orginalen säljs för:
A3 750kr
A4 550kr


Signerade och numrerade kopior säljs för;
A3 200kr
A4 150kr


Jag  gör även beställningsjobb där ni kan komma med önskemål om motiv och färger, detta från 550kr och uppåt beroende på storleken och mängden tid som läggs ned på konstverket.

Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!


Jag passar också på att avslöja en nyhet ! Mina kläder kommer inom en snar framtid att gå att köpa på Tiarasmycken.se.  Vill du se kläderna?? Klicka då in på COLLECTIONS här ovan och ta en titt på kläderna du kommer att kunna köpa i webbshoppen.  Det kommer så klart mer information om detta när kläderna finns i webbshoppen.


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad roligt för dig!! :)

2011-06-30 @ 21:18:47
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0